Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Cu o atmosfera calma si angajati dedicati, Coin de Mire Attitude ofera o vacanta remarcabila. In timpul vizitei dumneavoastra, va puteti implica in activitati pe uscat si pe apa sau pur si simplu va puteti relaxa.
Facilitati camere

Toate cele 122 de camere primitoare ale hotelului Coin de Mire Attitude de 3* au un farmec tipic mauritian si au fost construite cu materiale si culori naturale pentru a crea o atmosfera autentica. Spatioase si in plan deschis, toate camerele includ o terasa in aer liber cu vedere la gradinile tropicale sau la laguna turcoaz - intotdeauna un loc preferat pentru oaspeții care doresc un moment privat de relaxare. 

Facilitati hotel

Hotelul a fost proiectat intr-o maniera contemporana, avand in vedere conceptul de frumusete tropicala. Restaurantul Le Cap are un bufet generos de mic dejundemonstratii de gatit live la pranz si cina, bufet tematic avand arome variate si delicate, pentru a se potrivi gusturilor fiecaruia. Kot Nou ofera o experienta culinara 100% mauritiana, cina la Kot Nou este esentiala in timpul sederii dumneavoastra. Aici, Hotelul este situat pe malul de nord din Mauritius pozitionat intr-o zona ideala pentru a vizita insula. Hotelul se afla la trei minute cu masina de satul de pescari Cap Malheureux si la sapte minute cu masina de satul plin de viata Grand Bay si este situat vizavi de o plaja mica si privata. 

Harta

 

BLUE LINE SERVICES  SRL | RO 32638393| J23/31/2014| Licenta turism nr: 614/ 16.01.2019 | Polita asigurare seria I nr. 56063/ 21.12.2023, emisa de catre Omniasig Vienna Insurance Group | Brevet turism nr: 12381/ 12.06.2007 - Ion Claudia Mihaela | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.