Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Hotelul Dorna de patru stele din Vatra Dornei este locul unde confortul dumneavoastra este asigurat de cele mai bune servicii si facilitati si unde va puteti bucura de o ambianta calda, relaxanta si rafinata, indiferent ca sunteti intr-o excursie sau din motive de afaceri. Situat in inima frumoasei statiuni Vatra Dornei, la baza Partiei Parc, Hotelul Dorna pune la dispozitia dumneavoastra 40 spatii de cazare dotate modern, camere tip Standard sau Superior, Apartamente Deluxe si Suite Superior. Dotari si servicii: Piscina de relaxare, Sala de fitness, Sauna uscata, Sauna umeda, Solar, Masaj - realizat de profesionisti in medicina de recuperare, stimulare, relaxare, anti-celulitic.

Harta

 
 

Alte hoteluri in destinatie

HOTEL BRADUL

Vatra Dornei, Jud. Suceava, Romania

de la 600 Lei/pers

KABAN

Vatra Dornei, Jud. Suceava, Romania

de la 1035 Lei/pers

HOTEL CAROL

Vatra Dornei, Jud. Suceava, Romania

de la 812 Lei/pers

BLUE LINE SERVICES  SRL | RO 32638393| J23/31/2014| Licenta turism nr: 614/ 16.01.2019 | Polita asigurare seria I nr. 56063/ 21.12.2023, emisa de catre Omniasig Vienna Insurance Group | Brevet turism nr: 12381/ 12.06.2007 - Ion Claudia Mihaela | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.