Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Descriere:  HOTELUL MAGDA de 4 stele este caracterizat de atmosfera primitoare, camere confortabile, servicii excelente si preturi moderate. Toate acestea fac din acest hotel locul ideal pentru o vacanta relaxanta. 

Localizare: HOTELUL MAGDA se afla situat la doar 100 m de plaja, la 200 m de centrul statiunii Gouves, la 500 m de statia de autobuz, la 3 km de vechiul sat traditional Gouves, la 6 km de Hersonissos si la 14 km de aeroportul din Heraklion. 

Plaja: HOTELUL MAGDA este situat la 80 m de plaja de nisip din statiunea Gouves. Sezlongurile si umbrelele sunt contra cost.

Dotari camere: La HOTEL MAGDA cele 120 de camere au un aspect specific insulelor grecesti si sunt dotate cu TV satelit, radio, telefon, aer conditionat, baie cu dus sau cada, uscator de par, seif (contra cost, 15 euro/saptamana), frigider, facilitati pentru prepararea cafelei si ceaiului. 

Facilitati: HOTELUL MAGDA dispune de receptie 24 de ore, salon, colt vizionare TV, 2 restaurante, 2 baruri, 2 piscine in aer liber, sezlonguri si umbrele gratuite la piscina si cu plata pe plaja, teren de tenis, biliard, tenis de masa, sala pentru jocuri de masa, mini golf, sauna, sala de fitness, servicii de masaj, piscina interioara, camera de jocuri, echipa de animatie, internet wireless gratuit in zonele publice, mini market, magazin de suveniruri, camera pentru bagaje, gradina, amfiteatru, parking, schimb valutar, prim ajutor, doctor la cerere (cu plata). Hotelul ofera program de animatie zilnic, spectacole seara, seri folclorice.

Facilitati pentru copii: HOTELUL MAGDA asigura copiilor piscina, loc de joaca, mini club (4-12 ani), club pentru adolescenti (13-17 ani), echipa de animatie, paturi pentru infanti (la cerere, gratuit), scaune pentru bebelusi, servicii de babysitting (cu plata).

Alte informatii:
-animalele de companie sunt permise; Hotelul accepta catei sub 5 kg (la cerere)
-check in la 14:00 // check out la 12:00;
-in restaurante tinuta este obligatorie;
-in functie de conditiile meteorologice, programul de functionare al restaurantelor si barurilor se poate modifica;
-hotelul isi rezerva dreptul de a modifica conceptul in timpul sezonului fara a anunta in prealabil aceste modificari.

Web site: www.magdahotel.gr

Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie:
- 0,5 euro/camera/noapte la hotel 1-2*;
- 1,5 euro/camera/noapte la hotel 3*;
- 3 euro/camera/noapte la hotel 4*;
- 4 euro/camera/noapte la hotel 5*;
- 0,5 euro/noapte/apartament sau studio la unitatile de cazare tip apartamente si studiouri.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Facilitati camere

Toate camerele  au in dotare aer conditionat, TV satelit, telefon direct, bai proprii, uscator de par, radio, seif (contra-cost), frigider (contra-cost), patut pentru copii (la cerere), balcon.

Facilitati hotel

Hotelul pune la dispozitia oaspetilor sai receptie, lounge, restaurant, snack bar, sala TV, amfiteatru in aer liber, sala de conferinte, discoteca, supermarket, magazin de suveniruri, gradina, parcare, loc de joaca pentru copii, mini club, 2 piscine in aer liber, piscina pentru copii, piscina interioara (incalzita), sala de fitness, sauna, jacuzzi interior, jacuzzi in aer liber, teren de tenis, mini golf, badminton, baschet, volei, tir cu arcul, tenis de masa, darts, biliard, programe de animatie si de divertisment.

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;   In cazul in care Reducerile Suplimentare se suprapun cu cele de Early Booking, se vor aplica conditiile de plata aferente Early Booking. In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din Oferta Generala; In cazul rezervarilor Last Minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;   In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii,; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/) - INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie - FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018) Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar. Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.   Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Locatie

Hotelul este amplasat la doar 80 de metri de o frumoasă plajă de nisip şi la 200 de metri de centrul staţiunii Gouves. Animata statiune Hersonissos se afla la 6 km de hotel iar aeroportul din Heraklion la 14 km.

Website

Detaliile complete se gasesc pe pagina oficiala a hotelului CLICK AICI

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: -    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Date generale despre documentele de calatorie

Creta este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene.   Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil. Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!   Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Harta