(Vat) Rates are inclusive of 5% Value Added Tax starting from 01st January 2018.
Check-in 15:00 hrs, Check out 12:00 hrs
Breakfast and Dinner will be served in the All-Day Dining only.
New Year’s Eve:
No mandatory gala dinner. Supplement applies in the Filia, the all-day dining restaurant. Prices will be shared by an official communication.
For half board guests, one dedicated restaurant will be available without supplement.
Half Board Supplement (Lunch OR Dinner exclusive of soft beverages, inclusive of water) with set menu.
Lunch will be served in Fi’lia only.
Dinner will be served in Fi’lia or in the contemporary steakhouse Carna By Dario Cecchini upon the guest choice.
Children’s menu is available.
Dinner is available from 19:00 till 21:00 only with set menu exclusive of beverages. Prior reservation is required.
The HB supplement will not be refunded or carried forward to the next meal and advanced bookings are required for restaurants.
Some restaurants may be closed without prior notice (e.g. during Ramadan).
Children Swimming Pools Policy:
0-11 years old (up to 11.99) Access to the pools on 6th Floor
12 years onwards Access to Infinity Pools on 75th Floor
Pets Policy:
Pets are allowed in the hotel rooms, hotel apartments, the dedicated Common Areas or otherwise in the Building.
The pet must weigh 20 pounds (9.1 kilos) or less.
No pets are allowed in restaurants or bars, by the pool, and may not be left unattended in the guestrooms, as per Dubai Municipality except certified service dogs.
A 1,000 AED refundable deposit fee will be required upon check-in for any guests staying with pets.
• For stays less than 2 weeks a 500 AED cleaning fee will be charged per room per pet
• For stays over 2 weeks and less than 30 days, a 1000 AED cleaning fee will be charged per room per pet
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Harta
Conditii tarife
Termene de plata
Conditii de anulare
Confirma alegerea!
Masa:
Oferta:
Cauta vacanta dorita!
Citeste mai mult
Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!